APROPOS kommunikation ApS er godkendt og certificeret af Arbejdstilsynet og Danmarks Akkrediteringsinstitution som udbyder af den lovpligtige arbejdsmilj√łuddannelse
Arbejdspladsvurdering (APV)

APV fremmer arbejdsmilj√łet

 
Arbejdsmilj√łlovgivningen stiller krav om, at alle led i arbejdet skal planl√¶gges, tilrettel√¶gges og udf√łres, s√• det er sikkerheds- og sundhedsm√¶ssigt fuldt forsvarligt. Det betyder bl.a., at sikkerheds- og sundhedsforholdene p√• arbejdspladsen skal vurderes.

Kravet om APV blev indf√łrt i dansk lovgivning i 1992, bl.a. for at gennemf√łre EU direktiv 89/391/E√ėF af 12 juni 1989 om iv√¶rks√¶ttelse af foranstaltninger til forbedring af arbejdstagernes sikkerhed og sundhed under arbejdet. Alle arbejdsgivere har siden udgangen af √•r 2000 v√¶ret omfattet af kravet om at udarbejde en arbejdspladsvurdering. 
 

Skab et sikkert og sundt arbejdsmilj√ł med en professionel arbejdspladsvurdering (APV) i Danmark. Hos os er vi dedikerede til at hj√¶lpe virksomheder med at opfylde lovkravene og skabe en tryg og produktiv arbejdsplads.

 

Hvorfor er en arbejdspladsvurdering (APV) vigtig?
En APV er afg√łrende for at identificere og h√•ndtere potentielle arbejdsmilj√łrisici. Ved at gennemf√łre en APV f√•r du et klart overblik over eventuelle farer og udfordringer p√• din arbejdsplads. Dette inkluderer fysiske, psykiske og organisatoriske forhold, der kan p√•virke medarbejdernes trivsel, sikkerhed og sundhed.
En APV er ikke kun et lovkrav i Danmark, men ogs√• en afg√łrende del af en effektiv arbejdsmilj√łstyring. Ved at udf√łre en APV viser du, at du prioriterer dine medarbejderes velf√¶rd og sikkerhed. Det skaber tillid og engagement blandt dine ansatte og kan endda forbedre produktiviteten og reducere sygefrav√¶ret.

 

Apropos Kommunikation tilbyder en omfattende digitale l√łsning til at gennemf√łre en grundig og lovlig APV. Vores fokus er p√• at levere en brugervenlig og effektiv proces, der opfylder dine behov. Vores digitale system, AMORG, er vores bud p√• hvordan du let og simpelt kan udsende en APV-sp√łrgeskema og efterf√łlgende have et meget let og overskueligt overblik og hvordan du kan l√łse problemerne. Handlingsplanen bliver meget overskueligt og du ved hvor du b√łr s√¶tte ind. Samtidig overholder du alle regler omkring processen s√• du overfor Arbejdstilsynet kan dokumentere at din APV f√łlger de lovpligtige 5 faser. 

 


 

Lav din virksomheds arbejdspladsvurdering hos os

 

Vi tilbyder en fuldkommen digital l√łsning som vil g√łre det lettere og hurtigere at f√• styr p√• jeres trivsel, sikkerhed og sundhed. Vi tilbyder en komplet l√łsning til at udsende sp√łrgeskemaet, f√• svar ind og let og overskueligt f√• et overblik over hvor jeres fokus b√łr v√¶re. Det er ydermere muligt at udarbejde en handlingsplan i vores nye system AMORG. 

 

L√¶s mere om vores digitale arbejdsmilj√łsystem her

 

Kontakt os hvis du √łnsker hj√¶lp og r√•dgivning til at udarbejde din kommende arbejdspladsvurdering

 

 

 




Relaterede sider:

Tilmelding til nyhedsbrev